Sunday, September 11, 2011

Temujanji Dengan Doktor


2 bulan lalu gua pergi klinik, kaki injured. Liga 'German' punya pasal.

**

"Ye awak sakit apa?", tanya doktor.

"Ni kaki saya ni Doktor, tergeliat"

"Em sini saya tengokan.."

"......"

"Serius jugak ni"

"Nape Doktor?"

"Ligamen awak terkoyak. Macam mana boleh jadi macam ni?"

"Semalam, saya main bola, biasa la, kena tackle.."

"Saya nasihatkan awak, stop main bola. Percent untuk awak injured lagi sangat tinggi"
"Carilah sukan lain"

"Sukan lain? Sukan apa yang sesuai dengan saya Doktor?"

"Em saya rasa congkak sesuai dengan awak ni. Tak pun poco-poco. Ok..?"

Pppaaannngggg....!!!

"Hah ni makan dia..!!"


"Agak-agak la Doktor nak perli saya pun", gua pun blah dengan selamber selepas lempang Doktor.

"Lu apahal pandang-pandang..??", gua sound nurse kat kaunter.


*ok gua tipu bab lempang ngan sound nurse tuh...kahkah

3 comments: